Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

tirsdag 8. juli 2014

Strikkepinne etui.../box for knttingpins

Jeg har laget en box til min svigermor som ho kan ha strikkepinnene sine i.
Det er laget av en tom pringles box som jeg har dekorert med mønsterark fra Pion Design, blomster, bling, charms og tekster som jeg har skrevet ut på pc'en. 
I have made a box for my mother in law that she can keep her knittingpins in. It's made of an empty pringlesbox, that I've decorated with DP from Pion Design, flowers, bling, charms, and texts written out on my computer...
Sånn ble den:
This is how it turned out
Masse blonder, bling og bånd/lots of lace, bling and ribbon
Nydelig bilde fra Sagene Design?/gorgeous picture from Sagene Design?
Strikkecharm fra Korthobby/knittingcharm from Korthobby
 lokket/the lid
 Zoomet inn på blomstene og symaskin charmsen fra Korthobby/
zoomed in on the flowers and sewingmachine charms from Korthobby
Kanten på lokket, med blonder og perler/the edge of the lid, with laces and pearls.
Jeg blir med på disse utfordringene med denne boxen/I'm joining theese challenges with this box:
Crafty Ribbons Challenge #96: Anything goes with ribbon
Nordsalten Hobbyklubb #99: Bingo (flowers, text, ribbon)
Totally Gorjuss #243: Bling

10 kommentarer:

Guri sa...

Og der var bildene :) Eg var jo så heldig å få sjå boksen i virkligheten i går kveld. Berre ein ting å sei om den: NYYYDELIG!
Takk for ein koselig "kurskveld"

Christina sa...

This is absoutely stunning Kaia!!
Hugs Kristel

Lynsey sa...

This is such a great card! Thanks for joining in with the Crafty Ribbons Challenge this week!
Hugs Lynsey x

Pinklady 68 sa...

Nyydelig boks!! Superfint pyntet til en heldig svigermor:-) Virkelig et lekkert kort under her også.
God sommer!!

Klem Laila.

Anke sa...

Lovely creation, thanks for joining us at Crafty Ribbons.
hugs Anke

Anne-Eddie sa...

Seie meg enig med Guri, knallfin box! Eg fekk og nemlig se den på mandag kveld!
Takk for sist, og for god opplæring!!
Holder på å sette motivene på kort, de var så fine (synest jeg!)
Klem fra Anne ! :)

Marianne H sa...

Nyyydelig, og så forsegjort :-) Kortene under her er superlekre de og. Morsomt med sugerørene og søyfa så pent knytt på, mmmm. Ha en flott sommer og takk for de hyggelige kommentarene på bloggen min :-) Klem

Pia sa...

wow så flot opbevaring til strikkepinde, så smukt dekoreret med mange fine detaljer. Tak det går så godt med vores lille Molly, hun fylder 2 år og er så sød og kælen men hun har stor personlighed og er bestemmer over 2 andre hunde på vores vej, de siger hun er en god opdrager af hundene så det går så fint. Du må have en god sommer her i Danmark har vi 28 grader så dejligt sommervejr
knus Pia

Jeanett sa...

Denne var utrolig nydelig. Så mye flott pynt. Virkelig gjennomført. Prikken over i-en var jo strikkecharmsen;)
Takk for at du deltar på utfordringen hos NSHK.
Ønkser deg en god sommer videre:)
-Jeanett-

Nancy sa...

Å denne var smart:0) Nydelig pyntet, lekre farger, flottere eske til strikkepinnene skal du lete lenge etter!!!
Ha en deilig sommer.
Klem fra Nancy:0)